onsdag, februar 21, 2007

Det morsomste nå

Nå er det morsomste at jeg har på meg ullsokker så jeg kan ta fart og skli surfende bortover gulvet på jobb.
Men så ler jeg ganske mye for jeg lo nesten ingenting forrige uke, så jeg har litt å ta igjen. Da blir mye morsomt, som hvetestenger, selvkritikk, folk som kjempa mot facistene i Spania med en hengeskulder og han med den svære hånda i tegneserien på baksida av Dagbladet. Det er morsomt at ikke det var kake på møtet og at post-itblokka mi er skrudd slik sammen at du kan dra den til en lang remse.

4 Comments:

At 6:29 p.m., Anonymous Anonym said...

Jeg fant i juleferien ut at jeg kan ta av meg ullsokkene uten å bruke henda eller den andre foten. Det hadde jeg mye morro med. Det er snakk om å kunne glede seg over de små ting;)

 
At 2:04 p.m., Blogger hk said...

Det som er morsomt nå er at jeg er den eneste i tillegg til Janne som skjønner hva som er moro med denne posten. Jeg ler også mye denne uka. Av lenin, av han som både fant opp marcus thrane og bygde eidsvollbygningen, av hoods med navyfarge, av skuldra som er mye lenger ned enn den andre, av han som var ensom på skolen (å nei!), av frekkisvitser der man også kommer inn på sex, av marsipankak og av flat struktur.

 
At 4:53 p.m., Blogger Morten said...

På tide å skaffe seg et liv, eller hva?

 
At 5:16 p.m., Blogger Mari said...

Flat struktur er jo hysterisk morsomt, da. Helt seriøst.

 

Legg inn en kommentar

<< Home