tirsdag, november 21, 2006

Ikke en sau

I samfunnet i dag er det hele tiden noen som forteller oss hvordan vi skal leve liva våre. Det er hele tiden et massivt press for å lede oss gjennom hverdagen på en måte som vi ikke fritt velger sjøl. Vi er en flokk sauer som tror vi er på fritt beite, vi vil ikke se gjerdet. I dag gjorde jeg opprør...

Jeg satte meg på bussen. Tok opp ipoden og starta revolusjonen. Ørepluggen med L på seg gikk i det høyre øret og den med R på seg gikk i det venstre øret. Der fikk dere den!

update:
Jeg har nettopp kjørt buss igjen. Denne gangen stempla jeg felt nr. 5 på flexikortet selv om både felt 3 og 4 var ubrukt og ledig.

6 Comments:

At 11:42 p.m., Blogger Syltegeek said...

...for ikke å snakke om samnorsken.

 
At 5:21 p.m., Anonymous Anonym said...

shit ass, du er wiiiild

 
At 11:19 p.m., Blogger I said...

Janne, frilyntheten din inspirerer meg. Jeg vil heller ikke være en sau. Resten av uka skal jeg også sprenge egne grenser - å bytte om iPod-pluggene virker som en god begynnelse!

 
At 10:29 a.m., Blogger Guro Grimstad said...

men...ipod-øreproppene er jo designet slik at du skal få best lydkvalitet... Jeg er enig i at man ikke trenger være en sau, men man trenger ikke være idiot av den grunn :)

 
At 2:40 a.m., Blogger mrsifter said...

Høres ikke ut som noe for meg, tråkker alltid i skillet mellom det hvite og asfalten på fotgjengeroverganger. Følger rennesteiner o.l. på fortau når jeg går, og går konsekvent til høyre i noe som ligner en gang el.

 
At 4:29 p.m., Blogger I said...

Høyrekjøring er et kjent fenomen, Wilhelm, been there, done that. Lurer imidlertid på å slutte med den typen syke handlinger nå som jeg faktsik HAR lappen. Ja, Verden, Unge Hvidsten HAR lappen.

 

Legg inn en kommentar

<< Home