fredag, oktober 06, 2006

Nuvel

Ida har utfordra meg..ooohh..og derfor skal jeg lire av meg no, helt uten noen form for anerkjente referanser siden jeg prøver å unngå å lese bøker som mangler trollmenn, hekser og magi.

1) Politisk ideologi du forfekter?

Surprise. Surprise. Fram for et sosialistisk folkestyre. (nevner at feminisme må til dersom noen skulle tro at man kan ha folkestyre uavhengig av slikt)

2) Politisk ideologi du forakter mest?

Alle andre. Har nok forakt til at alle får.

3) Materialist eller idealist?

Hmm, ja her er det jo fifty-fifty så da velger jeg materialist for det høres minst hippi ut. Bro bro brille, ble det eple eller banan?

4) Plikt- eller konsekvensetikk i politikken?
blabla blæblæ

5) Politisk oppvåkning?

Usikkert. Ble organisert fordi WTO er fælt.

6) Politisk detour?

Ungdommens Fylkesting. Jeg brukte, i min daglitale, ord som unghelsetilbud og regionale sentra. Huff, dersom man er 15 og bruker slike ord er man som regel sosialdemokrat. Det var jeg ikke, men allikevel...

7) Enkeltperson person som påvirket deg politisk?
Veldig mange har påvirka meg politisk. Det er jo ikke slik at man er nødt til å diskutere politikk med noen for at de skal påvirke ditt perspektiv. Noen ganger holder det å se.

8) Bok som påvirket deg mest politisk?
Brødrene Løvehjerte.

9) Største bristen i den politiske ideologi du forfekter?

Alt skrotet den samler.

10) Viktigste politiske enkeltsak?

Kongekrabben

Tror ikke de jeg vil utfordre har noen blogg. Må man utfordre?

5 Comments:

At 5:57 a.m., Blogger Lisa said...

Jeg kunne sagt at du kunne utfordret meg, men jeg tror ikke jeg vil ha denne utfordringen...men artig blogg Janne...klem fra et fadder-barn i eksil

 
At 1:56 p.m., Anonymous Anonym said...

Skrot!?!

 
At 3:17 p.m., Blogger detvaralt said...

Jess, skrot. Ta det som du vil.

 
At 9:57 a.m., Blogger Jensvold said...

Så klart du må utfordre! jeg koser meg gløgg med å lese disse utfordringene! :D

 
At 8:36 p.m., Blogger I said...

Det er mye skrot. Og dette var egentlig en kjedelig utfordring. Hvis du har lyst, melder jeg meg frivillig til å ta en morsom utfordring.

 

Legg inn en kommentar

<< Home