mandag, februar 05, 2007

why? why?!!!!

Jeg har nettopp kost med med en boks Kuli læskedrikk med Jordbær og Eplesmak. Da jeg var ferdig slang jeg den uvørent på pulten sammen med en boks Solrik med Jordbær og Eplesmak, konsumert i forrige uke. (ja ja tenker du kanskje, dette var jo masse unyttig informasjon, hva i helvete er poenget?)

Bunnen ble liggende mot meg. Der står det noe med liten skrift. Jeg blir nysgjerrig på hva som står og tar boksen opp (ganske nærme, mens jeg myser, da jeg ikke har briller på... Herregud hun gir seg aldri med unyttig tilleggsinformasjon!)
"Hvorfor titter du her?"
Det er det det står i bunnen på læskeboksen. Hvorfor? Fordi det spørsmålet er trykka der. Hvorfor har noen trykka dette spørsmålet på en boks når selve trykken skaper svaret? Ok, nå går det litt rundt for meg.... Jeg trur jeg skal ringe informasjonstelefonen, eller kanskje det er litt pinlig? Get over it lissom.

2 Comments:

At 4:48 p.m., Blogger Mari said...

Jeg syns det ser ut som om Kuli oppnådde det de ville, nemlig å irritere deg nok til å fortelle det til andre. På den måten har du nå ubevisst reklamert for dem, uten at de har brukt ei krone. Din lettlurte sucker.

Hvorfor noen frivillig drikker flere bokser ekkelt sukkerkliss med falsk smak av jordbær og eple er et mer interessant spørsmål, spør du meg.

 
At 3:51 p.m., Blogger Best Friend 2.0 said...

Why er folk så teite? Kuli er det kuleste som finnes! Det at det står en morsom kommentar under boksen er noe som bare gjør den komplett.

 

Legg inn en kommentar

<< Home