fredag, august 11, 2006

Ny gullrekke

Nå som høsten og hverdagen begynner igjen er det på tide å ta fatt på høstens sendeskjema. Statskanalen har jo alltid vært en høydare på fredager med den berømte gullrekka. Men jeg har et par forslag som kan gjøre den til platinarekka.

1. Beat for Beat er jo et glitrende program. Både Nagell og Gisle Børge er fantastiske, men Ivar holder ikke helt mål. Men fortvil ikke, her er løsningen: Nrk har jo norges kjekkeste mann i sin stall og jeg foreslår derfor at Bård Tufte Johansen blir ny programleder. Dette vil virkelig sette igang helga med storm og sitring.
2. Nytt på nytt trenger egentlig ingen forbedringer, men må slutte å invitere idioter som ikke er morsomme, spesielt gjelder dette borgelige politikere, sosialdemokrater og folk fra fotballverdenen.
3. Her har vanligvis gullrekka slutta for oss fornyftige mennesker. Nå skrur vi av tv'n. For hvem orker vel å tilbringe fredagskvelden med en elitistisk, sjølgod guttunge i lammeullsgenser med v-hals? Forakten for alle som ikke er en del av Fredriks opplyste lille bekjentskapskrets av kulturelt opphøyde mennesker oser ut av skjermen og kan gjøre selv den mest medgjørlige til en aggresiv pitbull. Så hvem annen til å ta over folket, enn folket selv. Jeg gir dere platinarekka, jeg gir dere Grete Kausland....

GI MEG GRETE!!


Go home Fredrik

4 Comments:

At 3:15 p.m., Blogger I said...

Jeg foreslår at du sikter hardt mot jobben som ny kringkastingssjef. Deretter gir du oss Grete og Bård, og alt blir bra. Jeg skal kanskje til og med vurdere å begynne å se litt på TV.

 
At 7:53 p.m., Anonymous Anonym said...

Ut med Bernander, inn med Janne!

 
At 1:04 a.m., Blogger Morten said...

Jeg synes det var gøy da Robbie Williams var på Skavlan jeg!

 
At 2:01 a.m., Blogger detvaralt said...

Du er så lettvin Morten..

 

Legg inn en kommentar

<< Home