tirsdag, august 08, 2006

balanse

og nå skal jeg være sur, muggen og negativ en uke. jeg skal ha på meg sokker. jeg skal spise ved et bord. sitte på en stol. det skal være avstand mellom bakken og min madrass (6 hærlige etasjer). det skal være vann og spyling på ramma. jeg skal ikke spise brød. jeg skal drikke kaffe når som helst. jeg skal snakke med færrest mulig. jeg skal drite i værmeldinga. jeg skal mure meg inne hjemme og spille dataspill og til nød svare på spørsmål med ja, ha, nei og hm. kanskje sette meg på en benk og tenke at alle som går forbi er stygge.

allikevel er det trist at det er over. allikevel kommer jeg til å snakke om årets vakreste eventyr helt til neste år. og jeg kommer til å være der også til neste år.

6 Comments:

At 7:54 p.m., Blogger Martin Sol said...

Høres ut som en god plan:)

 
At 3:46 p.m., Anonymous Anonym said...

Jeg tror ikke noenting kan slå årets leir. Den kommer til å bli husket som tidenes beste! :)

 
At 10:51 p.m., Anonymous Anonym said...

Leir var jo så bra! Du høres negativ ut, azz!

 
At 6:32 p.m., Blogger Maren said...

Leir var utrolig bra, og feministisk selvforsvar toppa det hele!
Maren

 
At 7:52 p.m., Anonymous Anonym said...

Leir var herlig! Min første, og definitivt ikke min siste.
Men ja, det var digg å sitte på stol da jeg kom hjem...

 
At 4:14 p.m., Blogger SimenJW said...

Deilige leiren ja. Nå som jobb, studiestart, skolekampanje og mye annet tidkrevende, tungt og ja... er over oss så er det fint å kunne huske tilbake på leeeeiiirr... Ahhh..

 

Legg inn en kommentar

<< Home