tirsdag, mai 30, 2006

sommerns kjedeligste eventyr

Det er alltid artig å være inne på sidene til Fpu. Aller mest fordi det under posten sentralstyre også er bilder av den sittende ledelsen (har aldri påstått å skulle være saklig og korrekt, men ærlig og ekte, de ser helt latterlige ut). Men så kom jeg over en liten artighet, nemlig programmet for sommerleirern i 2003. Det fantes ikke noe fra nyere leire, men la oss alle håpe at de har fresha det opp en smule, eller ikke, håper de synker i havet.

Stusselig!!

4 Comments:

At 7:44 p.m., Blogger Ida said...

Herregud, nå følte jeg meg plutselig som den mest geniale personen i verden, til sammenligning med de suppegjøkene der.

 
At 3:17 a.m., Blogger mrsifter said...

Må innrømme at jeg også har sniktitta litt på sst til Fpu. Vil forresten anbefale denne filmen fra landsmøtet deres: http://www.buskerudfpu.no/index.php?side=visart&id=100

 
At 10:22 p.m., Anonymous Anonym said...

Hehe!
La merke til å 1 av 7 sentralstyremedlemmer var jenter..

 
At 10:02 p.m., Anonymous Anonym said...

Nei takke meg til Sol, Sommer og Sosialisme!

 

Legg inn en kommentar

<< Home